Margarita Feldman

Ansvarig för marknadskommunikation

Margarita (Rita) Feldman är ansvarig för marknadskommunikation på Centrum för Näringslivshistoria.

Lucka 14: Julens mest otippade kombo

|

Vad händer om man kombinerar gädda och pepparkaka i en och samma rätt?

Lucka 13: Tusenkonstnär med hjälp av en bok

|

Förverkliga dina egna drömmar med hjälp av gör-det-själv-böckerna från Clas Ohlson.

Lucka 11: Ett berg med ris och apelsiner

|

Låt oss presentera Apelsinberget, en rätt ur kokboken Ris på många vis.

Tio byggnader som definierade 1960-talet

|

Ny bok om tio byggnader som kan öppna dörrar till en ständigt närvarande tidsepok.

Lucka 10: Spara papper med NK

|

Att spara på resurserna var lika inne 1951 som det är idag.

Lucka 8: Ropen skalla – aladåb åt alla!

|

Vi har lagat en fiskaladåb ur ICA kuriren anno 1947. Låt oss göra aladåben trendig igen!

Lucka 7: Bli mjölkitekt för en dag

|

Släpp din kreativitet med hjälp av mjölkkartonger!

Lucka 4: Vegetariskt från 1911

|

Vi har lagat vegetariska kroketter ur Iduns kokbok, av Elisabeth Östman som utgavs 1911.

Lucka 3: Framtiden som julklapp

|

Gör succé på julbjudningar genom att spå i hand.

Driv och design – lästips från våra medarbetare

|

Redaktören Anders Landén tipsar om Nike-grundaren Phil Knights bok Driv – historien om Nike, samt den nya egna publikationen A&E DESIGN – The Book.